Zen Doodle art event i Billunds Boghandel

I sidste uge havde vi et Zendoodle arrangement i Billunds Boghandel i Fredericia. Det var Camilla Svane Weimar som er elev i Billunds Boghandel, hvor jeg er en meget trofast (og storforbrugende) kunde, der havde spurgt mig om jeg ville hjælpe hende med hendes fag projekt. 

Det ville jeg gerne:

Så jeg lovede at komme og lave en Zen Doodle workshop inde midt i boghandlen. Det store spørgsmål var så, om der ville komme nogen og være med!

Og det ville der!! Det var en forrygende succes og vi havde nogle vanvittigt hyggelige timer midt i butikken, hvor Camilla hele tiden måtte finde flere og flere borde og stole frem til alle de kreative besøgende.






Se her et par eksempler på hvad de besøgende fik kreeret i løbet af eftermiddagen. Jeg synes virkelig det blev til mange smukke kunstværker:

Camilla og hendes chef Elsa Billund var vældig godt tilfredse med successen. Og det kan jeg da godt forstå. Jeg var også super tilfreds med den aktivitet og kreativitet jeg fik skabt sammen med alle de besøgende.

Tak for en dejlig dag til alle der deltog!!

Kærlig hilsen 
Louise




No comments:

Post a Comment