Zendoodling hjælper børn (og deres forældre og lærere)

I løbet af den seneste tid har adskillige forældre og lærere bedt om zendoodle kurser og bagefter introduceret deres egne børn eller elever i skolen for zendoodling. De tilbagemeldinger der har er kommet fra flere sider er helt utrolige. Doodlingen påvirker børn på nogle meget positive måder. Det kommer jeg tilbage til lige om lidt.
 
Og fordi jeg  har være så begejstret over tilbagemeldinger har jeg fortalt vidt og bredt om det til næsten alle jeg møder om det her vidunderlige værktøj, som hjælper børn så meget. Så nu er flere og flere forældre og lærere også begyndt at kontakte mig for at bede mig at undervise deres børn og deres elever i zenddoling.

Det udbytte, som forældre og lærere melder om når deres børn og elever arbejder med zendoodling er så spændende:

·         Efter at min klasse er blevet introduceret for zendooling, er de blevet mere fokuserede og afslappede i undervisningen.
·         Min søn sad stille og roligt i mere end 20 minutter med hans tegninger i dag. Og han smilede endda. Han er normalt en rastløs dreng så det var dejligt at se.
·         Det virker som om deres selvtillid stiger i takt med vores zendoole aktiviteter.

Så for at sige det helt kort, så lader det til at rastløse børn kan slappe af, elever bliver mere afslappede og fokuserede og selvtilliden vokser i takt med zendoodle aktiviteter.

Det er simpelthen så interessante og meningsfyldte tilbagemeldinger at jeg vil undersøge området nærmere. Fordi, hvis vi ved at introducere noget så enkelt, fredeligt og venligt som zendooling aktiviteter kan skabe mere fokuseret og glædesfyldt læring og udvikling for børn er det helt vidunderligt.

Hvis du vil undersøge dette sammen med mig, så lad mig det vide – info@human-care.dk

Kærlig hilsen
Louise

No comments:

Post a Comment