Det gør vi igen

I tirsdags d. 9. november holdt vi et ZenDoodle kursus. Og det var virkelig hyggeligt og inspirerende. Ulla som var med, skrev efterfølgeden:
"Så kom jeg til at doodle – og det gør jeg stadig. Det har godt nok fuldstændig tryllebundet mig. Så det skorter ikke på små ”værker”.

Jeg er helt klart med på en aften med doodling igen. Måske vil jeg også kunne få trukket en deltager mere med." Ulla

Så det gør vi selvfølgelig. Vi holder en aften igen 6. marts. kl. 19-22. Alle kan deltage begyndere og øvede. Medbring selv tegneblok og tuscher, the, kaffe og snacks efter hvad du har behov for. Tag gerne din veninde og mor med. Og tag også gerne dine egne doodlerier med, hvis du er gået igang.Så de andre kan blive inspireret.

Tilmelding hos FOF Fredericia/Middelfart

Vi glæder os til at se dig, jer, allesammen.....


No comments:

Post a Comment